לוגו כללית אסתטיקה
עמוד הביתפניות הציבור

הגשת פנייה לפניות הציבור

שירות עם אחריות

ברוכים הבאים לעמוד פניות הציבור באתר כללית אסתטיקה. טופס זה משמש להגשת פנייה על-ידי כל אדם, על כל נושא, הנוגע לטיפול ולשירות במרפאות שלנו.

מה לצרף לפנייה?

כדי לייעל את הטיפול בפנייה שלכם, יש להכין מראש קבצים הכוללים את המסמכים הרלוונטיים התומכים בפנייתכם (אם קיימים). אם אתם פונים או מגישים פנייה בשם מישהו אחר ואינכם האפוטרופוס שלו או שלה יש למלא ולצרף טופס ייפוי כוח. במקרה של פנייה הנוגעת לאיכות הטיפול הרפואי, יש לצרף גם טופס ויתור סודיות רפואית.

חשוב לדעת

אנו נוקטים במירב המאמצים לאבטחת המידע ולשמירה על סודיות המידע, אך יחד עם זאת, תעבורת המייל מתבצעת באמצעות רשת האינטרנט הציבורית ומשכך לכללית סמייל, או כללית אסתטיקה או כללית רפואה משלימה אין כל נגיעה ו/או אחריות לאבטחת המידע ולטיב התקשורת בערוץ זה. בעצם שליחת הפנייה, צרוף הקבצים ושליחתם באמצעות המייל את או אתה מצהירים כי ידוע לכם שכללית סמייל אינה נושאת בכל אחריות שהיא לאבטחת המידע והנ"ל כפוף למדיניות הגנת המידע של רשת האינטרנט הציבורית.

ידוע לי כי המידע נמסר על ידי לפי בחירתי ורצוני החופשי וכי לא חלה עלי חובה חוקית למסור לחברה מידע, לצורך הטיפול בפנייתי לפניות הציבור בחברה. ככל שאבחר שלא למסור מידע, כולו או חלקו, לא ניתן יהיה לטפל בפנייתי, או שהטיפול יהיה חלקי בלבד.

המידע שאמסור, וכל המידע הרפואי הנוגע לייעוץ רפואי ו/או טיפולים רפואיים  אודותיי נשמר במאגר(י) המידע של החברה, בהתאם לדין, וידוע לי כי המידע יועבר לצורך הטיפול בפנייתי, לבעלי התפקידים בפניות הציבור, למטפלים, לדרגים הרלוונטיים המוסמכים בחברה, ולצדדים שלישיים (כגון נותני שירותים של החברה ו/או רשויות מוסמכות) ככל שהטיפול בפנייתי יחייב זאת. ידוע לי כי בכל שאלה או בקשה, בגין פניה זו ניתן לפנות לממונה על פניות הציבור במייל [email protected]